Meg (Mediedagarna) på Bokmässan Arrangör Marknadscheferna
Marknadscheferna bjuder in HHGA till sitt event på Meg (Mediedagarna). Det blir en hel förmiddag med 5 intressanta föredrag, bl a så talar vår egen ordförande Joakim Hökegård om upplevelsemarknadsföring. Scenen är öppen och det enda du behöver betala är entrébiljett till Bokmässan på 245 kr. Ingen separat anmälan krävs.
Tid: Fredag 28/9.
Föreläsningar 10:00-12:20.
Plats: Svenska Mässan.
Pris: 245 kr för inträdet till Bokmässan.
MARKNADSCHEFERNAS PROGRAM PÅ MEDIESCENEN DEN 28/9
10.00-10.20 LEGO House – upplevelsemarknadsföring i en digifysisk värld
Talare: Johan Cedmar-Brandstedt och Joakim Hökegård, Medarrangör: HiQ
10.30-10.50 Gamification in Business – vad det är och receptet för att trigga önskade beteenden
Talare: Daniel Marcko, Medarrangör: Inspiration Company
11.00-11.20 Levande grafiska identiteter
Talare: Daniel Koning, Medarrangör: Dear Friends
11.30-11.50 Att bryta det humanistiska utanförskapet – ett samtal mellan två systrar
Talare: Ingela Mauritzon och Marie Palomäki, Medarrangör: Danji
12.00-12.20 Så lyckas du med annonsering på LinkedIn
Talare: Alexander Wroblewski, Medarrangör: SEO Sverige
Meg, Mediedagarna i Göteborg, startades 2012 och är Sveriges viktigaste mötesplats för mediefrågor – och för utforskandet av skärningspunkten mellan media, marknad, akademi och politik. Ett forum för transformerande diskussioner om publicistiska frågor, demokrati, ny forskning, teknologi och affärsmodeller i samtidens och framtidens medialandskap. Från och med i år är Meg ett helintegrerat spår i Bokmässan och blir dess självklara forum för mediefrågor. Meg18 pågår 27-28 september på Svenska Mässan, Göteborg.