28sep

Meg (Mediedagarna) på Bokmässan Arrangör Marknadscheferna

 

Marknadscheferna bjuder in HHGA till sitt event på Meg (Mediedagarna). Det blir en hel förmiddag med 5 intressanta föredrag, bl a så talar vår egen ordförande Joakim Hökegård om upplevelsemarknadsföring. Scenen är öppen och det enda du behöver betala är entrébiljett till Bokmässan på 245 kr. Ingen separat anmälan krävs.

Biljett köper du här

Tid: Fredag 28/9.
Föreläsningar 10:00-12:20.
Plats: Svenska Mässan.
Pris: 245 kr för inträdet till Bokmässan.

 

MARKNADSCHEFERNAS PROGRAM PÅ MEDIESCENEN DEN 28/9

10.00-10.20  LEGO House – upplevelsemarknadsföring i en digifysisk värld
Talare: Johan Cedmar-Brandstedt och Joakim Hökegård, Medarrangör: HiQ

10.30-10.50  Gamification in Business – vad det är och receptet för att trigga önskade beteenden
Talare: Daniel Marcko, Medarrangör: Inspiration Company

11.00-11.20  Levande grafiska identiteter
Talare: Daniel Koning, Medarrangör: Dear Friends

11.30-11.50  Att bryta det humanistiska utanförskapet – ett samtal mellan två systrar
Talare: Ingela Mauritzon och Marie Palomäki, Medarrangör: Danji

12.00-12.20  Så lyckas du med annonsering på LinkedIn
Talare: Alexander Wroblewski, Medarrangör: SEO Sverige

 

Meg, Mediedagarna i Göteborg, startades 2012 och är Sveriges viktigaste mötesplats för mediefrågor – och för utforskandet av skärningspunkten mellan media, marknad, akademi och politik. Ett forum för transformerande diskussioner om publicistiska frågor, demokrati, ny forskning, teknologi och affärsmodeller i samtidens och framtidens medialandskap. Från och med i år är Meg ett helintegrerat spår i Bokmässan och blir dess självklara forum för mediefrågor. Meg18 pågår 27-28 september på Svenska Mässan, Göteborg.