10okt

Experiential Marketing – Paul Little, JCP Nordic. Arr Marknadscheferna

 

Så lyckas du med Experiential Marketing (arrangör Marknadscheferna)

Experiential marketing är ett sätt att skapa genuina, minnesvärda upplevelser som involverar både varumärket och individen. Det handlar om att skapa en helhetsupplevelse, och i och med det få målgruppen att minnas varumärket eller företaget lite extra. Bland annat är det viktigt att involvera alla sinnen – inte bara synen och hörseln. Experiential Marketing syftar till att skapa en dialog och ett engagemang med målgruppen som traditionell marknadsföring inte alltid uppnår.

Paul Little, Creative Director på JCP Nordic, delar med sig av sina erfarenheter inom området och nyckelfaktorer för ett lyckat arbete. Han kommer att visa ett antal spännande case från sitt arbete med bland annat Volvo. Hans arbete för JCPs kunder har belönats med priser så som One Show 2018, Brand film festival, B2B, 2018, Sabre Awards 2017 m.fl.

Tid: onsdag 10 oktober, 08.30-10.00 (frukost från 08.30, seminariet börjar 08.45)
Plats: JCP, Nybohovsbacken 23, Stockholm
Fritt inklusive förtäring (mycket begränsat antal platser)

Anmäl dig här!