27 Okt

Använd kunderna i varumärkesarbetet!

johan-lo%cc%88fgren-varuma%cc%88rkesstrateg

 

 

 

 

 

 

Ta in kunderna i det strategiska varumärkesarbetet!

Att engagera kunder och andra viktiga målgrupper i det strategiska arbetet skapar attraktivare, väl förankrade varumärken från start. Dessutom byggs de upp både snabbare och effektivare jämfört med traditionell marknadsföring.

Varumärkesstrategen Johan Löfgren berättar om hur detta perspektiv lagt grunden för utvecklingen av den nya stadsdelen och varumärket Nya Hovås. Där byggs just nu 1300 bostäder, butiker, kontor, restauranger och mycket annat av åtta olika aktörer. Nya Hovås är ett ovanligt byggprojekt som genererar nytta för många.

Johan Löfgren är civilekonom från Handelshögskolan i Göteborg. Han arbetar sedan många år som varumärkesstrateg och har dessförinnan varit reklambyrå-Vd samt marknadschef i SAS-koncernen.

Tid: Torsdag 27 oktober. Lunchrätterna på plats 11.45.
Föreläsning 12.20-13.00.
Plats: Ingång restaurang Hard Rock Café, Aveny 10. Vån 2 (trappan till höger).
Pris: 100 kr inkl. lunch. Swisha gärna 1233-95 51 68.


Lunchrätter
– Ärtor med pannkaka
– Torsk i vitvinsås, kokt potatis
– Ceasarsallad

Anmäl dig här!

Läs om  –  och anmäl dig till övriga aktiviteter här